PDA

View Full Version : Ik ben benieuwd...

Coen
21-01-2008, 10:30 AM
Ik ben benieuwd hoeveel van de Nederlandse IFF bezoekers gebruik gaan maken van dit nederlandse forum onderdeel. Zeker omdat ik denk dat de Engelse taal voor veel Nederlanders geen obstakel is om op het gewone deel van het forum te posten, en de aanwezigheid van de diverse nederlanstalige valkerijforums.

Coen

Hawkmaster
21-01-2008, 10:34 AM
Ons sal sien ek hoop bezoekers gebruik dit meer?

Coen
21-01-2008, 10:36 AM
Haha Hawkmaster, heb je dat vertaalt naar Zuid-Afrikaans ?

Hawkmaster
21-01-2008, 10:57 AM
Ja ek is daar gebore.:lol:

ArnoudH
21-01-2008, 11:26 AM
Bang voor concurrentie / versnippering Coen? :):)

Coen
21-01-2008, 11:55 AM
Uuh nee absoluut niet, zou het wel tof vinden als het gaat lopen. Maar ik denk dat de meeste Nederlanders/Belgen de engelse taal voldoende beheersen om op het Engelse deel van het forum te blijven plaatsen. Het nadeel van het Nederlandstalige deel vind ik hoofdzakelijk, dat je nog niet profiteerd van de enorme ervaring en kennis van de valkeniers van de rest van de wereld.......

Alf
21-01-2008, 02:04 PM
Ik neig akkoord te gaan.:D

Uuh nee absoluut niet, zou het wel tof vinden als het gaat lopen. Maar ik denk dat de meeste Nederlanders/Belgen de engelse taal voldoende beheersen om op het Engelse deel van het forum te blijven plaatsen. Het nadeel van het Nederlandstalige deel vind ik hoofdzakelijk, dat je nog niet profiteerd van de enorme ervaring en kennis van de valkeniers van de rest van de wereld.......

Jurian
22-01-2008, 10:23 AM
Ik ben ook erg benieuwd hoe dit zal gaan lopen........

Gr. Jur

Smelleken
22-01-2008, 02:44 PM
Tsja mijns inziens ook niet echt noodzakelijk. We zullen wel zien wat er van komt.

Apache
24-01-2008, 11:52 AM
hoy, ik ben ook wel benieuwd wie zich hier gaat laten horen, alvast veel geluk met het nieuwe forumonderdeel gewenst

Coen
24-01-2008, 11:59 AM
Dankje Apache, en welkom op het IFF.....

Coen

Apache
24-01-2008, 07:52 PM
hey coen, als je eens ergens hulp voor nodig hebt ben ik altijd bereid te helpen in de mate van het mogelijke natuurlijk.
groetjes
martine

ArnoudH
24-01-2008, 11:51 PM
Ik neig akkoord te gaan.:D

He Alf, vaak jouw posts gelezen. Wist niet datje Nederlands kon spreken:supz:

Hans baank
17-02-2008, 04:02 PM
Hee mensen,

Ja ik ben er ook :supz:

Ik hoop dat het allemaal leuk wordt hier.

groetjes

Hans

Henkie
17-02-2008, 04:37 PM
Hallo
Ik vind dit een prima plan,mijn Engels is niet echt geweldig!
Leuk om jullie hier ook te zien.

Groeten Henk

Bluejay
17-02-2008, 05:16 PM
Die meer mense ons kan op die forum haar met kenis van valke die better die forum sal wis. ( sorry better at speaking the 'taal' then writing it)

Vonkie
17-02-2008, 05:29 PM
Ben ook van de partij hoor, hoewel ik een beetje ingesneeuwd begin te raken in de diverse forums....het worden er zo wel erg veel.....

Jan

Belgium Military Falconer
17-02-2008, 05:57 PM
Hoi

Hopelijk zal dit bijdragen tot de valkerij

Groeten
Peter

Morientes
17-02-2008, 06:53 PM
Let's join the club!

Patrick

Benn
17-02-2008, 07:42 PM
Zolang De Leeuw Zal Klauwen, Zolang Hij Dat Zal Doen !!!
Vlaandren Gegroet

Gunther
17-02-2008, 08:18 PM
hallo allemaal kom ook eens even een kijkje nemen :)

Corberben
17-02-2008, 11:02 PM
't zou mooi zijn als we via dit forum ook gegevens kunnen uitwisselen met Zuid-Afrikaanse valkeniers.
Ze hebben daar andere en mooie vogels , en wie weet , misschien zit er ook een wederzijds bezoek in.

Cor

Cyrano
18-02-2008, 09:15 AM
hopelijk gaat er niet teveel info verloren door een apart Nederlandstalig hoekje.

En nu ik hier toch ben. Kan iemand mij vertellen hoe ik foto's kan invoegen? Ik bezit geen eigen website om ze een url adres te geven, of kan dit ook anders?

Erik

Hans baank
18-02-2008, 10:57 AM
Hee mensen,

Ik heb ook een vraagje. Ik wil mijn profiel aanpassen maar ik kan toch niet vinden waar ik dit kan doen :oops:

Groetjes

Hans

ParaButeo78
18-02-2008, 11:00 AM
En nu ik hier toch ben. Kan iemand mij vertellen hoe ik foto's kan invoegen? Ik bezit geen eigen website om ze een url adres te geven, of kan dit ook anders?

Erik

Hoi Erik,
als je een berichtje post, zie in het venster waarin je je het nieuwe berichtje typt, als je naar beneden scrollt, de box "Manage attachments". Als je daarop klikt kun je vanaf je eigen pc foto's uploaden.

Hee mensen,

Ik heb ook een vraagje. Ik wil mijn profiel aanpassen maar ik kan toch niet vinden waar ik dit kan doen :oops:

Greotjes

Hans

Als je op "User CP" bovenaan het scherm in de blauwe balk klikt, kom je op de pagina van je profiel.

Succes ermee, allebei!;)

Hans baank
18-02-2008, 11:45 AM
Hee Parabuteo,

Dank je wel :P

Groetjes

Hans

ArnoudH
18-02-2008, 02:09 PM
En het valt meteen weer op hoe onze cultuur verweven is met wantrouwen, want de profielen zijn marginaal ingevuld....

Geprofileerde groet, Arnoud

Coen
18-02-2008, 04:21 PM
hopelijk gaat er niet teveel info verloren door een apart Nederlandstalig hoekje.

Erik

Erik,

Er zijn diverse sites waar je de foto's kan plaatsen. Hierdoor kun je de foto's in veel betere kwaliteit tonen alsdat mogelijk is door ze hier naar het forum te uploaden, en het scheelt het forum een berg bandbreedte. Één van de gratis sites waar dit mogelijk is, is bijvoorbeeld www.photobucket.com (http://www.photobucket.com) Hierna kun je door het knopje met het bergje ( insert image) in het berichtvenster de foto invoegen.

Coen

luke brouwer
18-02-2008, 05:44 PM
hey Jongens
:D lees meer dan dat ik schrijf:rolleyes:
hoop dat het wat word( zal natuurlijk wel )

groetjes luke[/QUOTE]

Cyrano
19-02-2008, 08:17 AM
Parabuteo en Coen,

Hartelijk dank, ik ga één van de dagen eens aan de slag. Maar eerst nog even alles eruit persen en de kraaien achter de veren zitten.

Arnoud,

Klopt, wantrouwen is een cultureel gegeven, vooral bij Belgen. Maar Sinds de ijskap ons landje vrijgaf hebben we zowat 106 bezettingen gekend(heb ze niet zelf geteld). Een historicus wist me te vertellen dat jullie er ook bij waren...maar allez, het is jullie vergeven.:D

Groeten, Erik

Dan Paradis
22-02-2008, 04:56 AM
Zolang De Leeuw Zal Klauwen, Zolang Hij Dat Zal Doen !!!
Vlaandren Gegroet

Hello Benn ..remember me hey !

I see you fly a Harris...you too is it at the airport ? :yawinkle:

Groetjes

Dan

Apache
06-03-2008, 10:52 AM
hey, ik wou een badge kopen van het iff, maart heb geen pay pall, weet iemand hoe ik er kan aangeraken?

Apache
06-03-2008, 10:55 AM
was de bedoeling dat die foto bij mijn naam kwam.
Mislukt dus

Coen
06-03-2008, 01:00 PM
Voor Pay-Pal kun je gewoon gratis een account aanmaken.

Vervolgens kun je geld overmaken van je bankrekening naar je paypal account, en van hieruit overboeken naar de ontvanger.

Een mailtje naar de verkoper kan waarschijnlijk ook wel, om vervolgens het geld direct over te maken......

Apache
08-03-2008, 05:20 PM
bedankt voor de informatie

Lilian
19-03-2008, 07:02 PM
Heey! Gezellig! Coen, Arnoud en Jur hier ook :finga: Ben ook maar ééns opgepleurd bij .nl stond toch steeds op non actief :P.

Kussies Lil :grin:

Hans baank
19-03-2008, 10:19 PM
Opgepleurd bij valkeniers.nl??? Lil ?? :supz::P

Groetjes

Hans

keesschouten
07-06-2008, 10:05 AM
hmmmmmmmmmmmm!!! integratie,daar hou ik van mn eigen taal mn moers taal dus blijven lullen in een ander land
ik stem voor ,of hoef ik niet te stemmen ?

en zou er dan iemand naar mijn stem luisteren ,, hmm naar mijn stem luisteren! dat klinkt aangenaam

ik denk dat ik maar zanger word ,de stem heb ik al

waar was ik << oohh ja, ik vind het een super plan om zo kennis te verbreden:wink: