PDA

View Full Version : Hulp

Coen
23-01-2008, 10:44 AM
Paul (Hawkmaster) heeft mij gevraagd een handje te helpen met het modereren van het nieuwe Nederlands/Belgische deel van het IFF.

Om de meerwaarde van dit forumonderdeel te vergroten wil ik beginnen met het eventueel vertalen van de nederlandstalige berichten naar het Engelse deel van het forum voor de mensen die de engelse taal niet voldoende beheersen, maar toch graag gebruik maken van de aanwezige kennis/ervaring van het Engelstalige deel.

Plaats je bericht hiervoor in het Nederlands in deze afdeling, met een notitie dat je het bericht graag vertaald wil hebben. Het vertalen kan even duren, aangezien ik niet full-time op het forum aanwezig ben, en dit ook niet van plan ben. Hopelijk zijn er bij grote vraag naar vertalingen meerdere Nederlanders/Belgen bereid hierbij te helpen.

Coen

ParaButeo78
23-01-2008, 10:58 AM
Hoi Coen,
ik ben altijd bereid om stukjes te vertalen als dat nodig is.

Misschien kunnen we zo dit Nederlandse onderdeel wat meerwaarde geven?
Groeten!

Youri
23-01-2008, 05:58 PM
Super idee!

Smelleken
23-01-2008, 06:39 PM
Coen,

Ook ik wil best helpen met de vertaling van bijdragen voor dit forum. Want als ik zo even op de andere subfora per land kijk, zie ik dat dit toch begint te lopen.

Coen
23-01-2008, 06:57 PM
Bedankt voor het aanbod.
Het lijkt me het handigst wanneer iemand een bericht plaatst met het verzoek voor vertaling, de eerste die kans ziet het bericht te vertalen deze vertaling naar de betreffende poster stuurt, en even een reactie plaatst op het orginele bericht met de mededeling dat deze vertaald is.

De schrijver van het orginele bericht kan zijn vertaalde bericht dan onder eigen naam op het Engelse forum plaatsen, of aan de vertaler verzoeken deze in het geschikte forumonderdeel te plaatsen.

Betere ideeen uiteraard welkom.

Coen

Smelleken
23-01-2008, 07:32 PM
Prima plan !

Daan
23-01-2008, 09:09 PM
goed idee coen:cool:

Hawkmaster
23-01-2008, 09:23 PM
Welkom Daan!:D

ArnoudH
25-01-2008, 12:00 AM
Coen, wat heb je het er weer druk mee. Jachtseizoen bijna gesloten?:supz:

Coen
25-01-2008, 04:04 PM
Zoveel bezocht is het nederlandstalige deel nog niet, dus zo druk heb ik het er nog niet mee......

diddi
17-02-2008, 11:52 PM
Om de meerwaarde van dit forumonderdeel te vergroten wil ik beginnen met het eventueel vertalen van de nederlandstalige berichten naar het Engelse deel van het forum voor de mensen die de engelse taal niet voldoende beheersen, maar toch graag gebruik maken van de aanwezige kennis/ervaring van het Engelstalige deel.

Coen

Ik vermoed dat dit in het begin een goede troef is om dit forumonderdeel leven in te blazen.
Nog één vraagje, in hoeverre ga je de reply's dan vertalen en hoe ga je dit alles posten ?
Zodat de overige nederlandstalligen die geen engels begrijpen dit ook kunnen volgen/meediscusieren ?

Grtz diddi
(ps goed initiatief allesinds, succes)

Coen
18-02-2008, 04:29 PM
Ik vermoed dat dit in het begin een goede troef is om dit forumonderdeel leven in te blazen.
Nog één vraagje, in hoeverre ga je de reply's dan vertalen en hoe ga je dit alles posten ?
Zodat de overige nederlandstalligen die geen engels begrijpen dit ook kunnen volgen/meediscusieren ?

Grtz diddi
(ps goed initiatief allesinds, succes)

Hey Dim,

Lang niks van je gehoord......

Ik denk dat het makkelijkste zou zijn om het bericht vertaald naar de starter van het topic te sturen. Deze kan het dan onder zijn eigen naam op het engelse forum plaatsen, en zelf het topic in de gaten houden op reacties. Eventuele reacties kunnen dan weer vertaald worden en onder zijn oorspronkelijke bericht geplaatst worden, of persoonlijk naar de starter gestuurd worden.

Voorlopig is er nog niet één verzoek voor vertaling geweest, dus zo'n vaart zal het niet lopen.....

Coen